بازدید مسئولان اتوبوسرانی اهواز از شرکت شهاب خودرو 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز از شرکت شهاب خودرو که در حال بازسازی اتوبوس‌های شهاب و بنز ۴۵٧ است بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: به دستور شهردار، در شرکت شهاب خودرو که یک شرکت تولیدی و خدماتی در زمینه اتوبوس‌های شهری است حضور پیدا کردیم و طی برنامه‌ای زمانبندی شده، از این شرکت بازدید بعمل آمد.

او افزود: ضمن بازدید وسیع از خط بازسازی اتوبوس، دیداری جداگانه با مدیرعامل شرکت شهاب خودرو داشتیم و این شرکت آمادگی خود را مبنی بر ایجاد بستر‌های لازم برای همکاری و در اختیار قرار دادن فناوری، اطلاعات، امکانات، تجهیزات و خدمات اعلام کرد.

سبزعلی بیان داشت: با توجه به گرانی اتوبوس‌های جدید و نظر به اینکه تعداد اتوبوس‌های فرسوده در کلانشهر اهواز زیاد است، یکی از راهگشاترین کار‌ها برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها بازسازی به شکل نوین و زود بازده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح کرد: با حمایت‌های  شهردار توانسته ایم یک خط مجهز برای بازسازی اتوبوس‌های شهری ایجاد کنید و استفاده و بهره مندی از تجارب یک شرکت بزرگ همچون شهاب خودرو که در کشور در زمینه بازسازی اتوبوس‌های درون شهری هم فعالیت می‌کند، بسیار ارزشمند است.

این مقام مسئول گفت: در روز‌های آینده افتتاحیه فاز نخست بازسازی اتوبوس‌های فرسوده را که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی جوانان با انگیزه در سازمان اتوبوسرانی انجام شده است برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.